26. august 2012

Hårbørste som ikke lugger!

Må tipse om den smarte hårbørsten jeg nylig kjøpte til sønnen min. Han har masse fine krøller, men det floker seg lett og han er ganske hårsår (i alle fall når jeg grer håret hans, han klager ikke like mye når pappa'n grer). Men nå for et par uker siden kjøpte jeg "Tangle teezer", som er en hårbørste med korte, myke plastpigger. Den lugger ikke i det hele tatt, så hårbørstingen foregår nå uten klaging! I tillegg skal Tangle teezeren være veldig skånsom mot håret. Jeg kjøpte sønnens børste på "Enklere liv", men jeg har sett den både på Boots apotek, Lucky duck og flere nettbutikker, så den er enkel å få tak i. Koster ca. 149 kroner i butikk. Børsten er ikke laget spesielt for barn, så jeg vurderer å kjøpe en til meg selv også, men siden den ikke lugger passer den i alle fall perfekt for alle hårsåre barn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar