19. mars 2013

Tips: Tilbud på dørskilt i pleksiglass

 Jeg har i et par dager lett rundt på nettet etter sider hvor man kan bestille sitt eget dørskilt i pleksiglass eller akryl. Det finnes flere sider som tilbyr dette, men det varierer hvor mange muligheter man har til å tilpasse design og tekst selv, og prisene varierer også mye. Jeg oppdaget tilfeldigvis at www.ukeplan.no har et 3-dagerstilbud akkurat nå, hvor man får designe sitt eget dørskilt i pleksiglass for 195 kroner + porto på 49 kroner (vanlig pris er 390 kroner + porto). Tilbudet gjelder frem til torsdag 21. mars kl. 24.00. Jeg har allerede bestilt vårt nye dørskilt, og er veldig fornøyd med valgmulighetene jeg hadde i forhold til desginet. Håper bare at skiltet ser like fint ut i virkeligheten som det gjorde i forhåndsvisningen! 


(Bildene er lånt fra ukeplan.no sin facebookside)

UPDATE: Dørskiltet var litt for stort etter min smak, men det burde jeg tenkt på på forhånd siden det står på nettsiden at det er 15x20 cm. Tror ikke vi kommer til å henge det opp i det hele tatt faktisk, så er glad jeg ikke betalte full pris for det. Bortsett fra størrelsen ble skiltet veldig fint, så skulle ønske man kunne valgt mellom ulike størrelser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar