12. februar 2013

Flexibath til 299 kroner hos Coop Obs!

Jeg tipset om tilbud på det smarte Flexibath-badekaret i fjor sommer, og i dag så jeg at de hadde det på Coop Obs til 299 kroner, noe som er ganske billig. Tror det var et tilbud, siden det hadde gul prislapp på hylla, men kan ikke se det annonsert i kundeavisen e.l., så er usikker på hvor lenge tiludet varer og om det gjelder i alle Obs-butikkene. Vanlig pris på f.eks. Babyshop er 399 kroner, så her kan du altså spare en hundrelapp.

Det er forøvrig en stund siden vi har brukt Flexibathet vårt til bading, det blir for tiden brukt til lekeoppbevaring. På bildene fra produsenten ser jo badekaret veldig stort ut i forhold til barna som sitter oppi det, men jeg har mine mistanker om at det er et babybadekar, og derfor begynner å bli vel lite for min gutt på litt over halvannet år. Skal teste det en dag og oppdatere her om hvordan det gikk jeg! Følg med :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar