19. juni 2012

Flexibath på tilbud

Bloggen er ikke lagt på is, og jeg har planer om å oppdatere den litt fremover. Det er hyggelig å se at det stadig vekk dumper folk innom her via google-søk, og jeg håper de som titter innom finner flere interessante og nyttige innlegg fremover.

Kun et kjapt innlegg nå i kveld for å tipse om at Babyshop har tilbud på det geniale babybadekaret/badebaljen Flexibath, som jeg har blogget om før. Ordinær pris er 399 kroner, tilbudspris er 249 kroner, det er billig! Da jeg i sin tid kjøpte vårt Flexibath sjekket jeg priser på ebay, men med fraktkostnader lønte det seg heller å kjøpe det til fullpris her i Norge. Babyshops tilbud gjelder helt til 28. juli.

2 kommentarer:

  1. Prøvde å bestille, men FRAKT koster 199 kr! :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, frakten er DYR! Det lønner seg ikke å bestille på nett. Håper du har en av de fysiske Babyshop-butikkene i nærheten, eller kjenner noen som bor i nærheten og kan kjøpe for deg slik at du slipper å betale for frakten. Her har du oversikt over butikkene deres: http://www.babyshop.no/contact

      Slett