9. mars 2012

Få 8 dollar i rabatt hos iHerb

Fikk mail fra www.iherb.com her om dagen, og pga. stor pågang har de utvidet tilbudet jeg skrev om her. Det betyr at alle nye kunder som benytter seg av rabattkoden min får 8 $ i stedet for 5 $ i rabatt på førstegangsbestilling t.o.m tirsdag kl. 15.00 norsk tid.

Har du ikke handlet på iherb tidligere, er det altså lurt å benytte anledningen nå. Bruker du rabattkoden GES227 blir jeg veldig glad, da får nemlig jeg også litt rabatt neste gang jeg handler. Når du har handlet for første gang selv får du din egen rabattkode som du kan dele ut til andre, slik at både de og du kan få enda billigere varer fra iherb.


2 kommentarer:

  1. 20% rabatt på veckopriser och upp till 75% rabatt på dagliga erbjudanden Använd bara: NEQ496.
    Dessutom får 5% och om en ny kund får ytterligare 5 $ genom att lägga till i kassan: SAVE2017 + NEQ496

    SvarSlett
  2. Erhalten Sie $ 5 für Einkäufe von $ 40: WELCOME5
    Erhalten Sie 10% für neue Kunden: NEW10
    Erhalten Sie 5% Rabatt für den ersten Kauf mit iHerb APP: APPS2018
    Erhalten Sie 5% Rabatt jedes Mal: NEQ496

    SvarSlett