21. januar 2012

Ting til babyen fra iherb

Jeg har kommet over en nettside som selger billig helsekost, kosmetikk og mye annet rart. Den begynner vel å bli ganske kjent i bloggverdenen nå, men tenkte at jeg uansett ville tipse om en del kjekke ting til babyen jeg har funnet der.

Først av alt, adressen til siden er http://www.iherb.com/. Dersom du vil bestille fra siden for første gang, kan du bruke min rabattkode GES227, og få 5 $ i avlsag på første bestilling. Vil du vite mer om det praktiske rundt bestilling ovs. har bloggen gladerebarn skrevet et informativt innlegg om dette her. Ellers er det selvfølgelig bare å legge inn en kommentar om det er noe du vil spørre meg om angående dette, jeg er en erfaren iherb-shopper!

Ok, over til mine produktanbefalinger til baby:


Denne er veldig kjekk, og mye billigere enn Tupperware sin som mange har. Det er rett og slett en "dosett" eller beholder med 3 kamre for morsmelkerstatning. Veldig kjekk å ha stående på kjøkkenbenken og på tur. I tillegg følger det med en liten 1-porsjons-beholder. Prisen er det ikke noe å si på, 4,17 dollar, dvs. ca. 25 kroner! Link til dingsen
her.


Dette fruktnettet er av samme merke som produktet over, og også mye billigere enn tilsvarende produkter (Baby Safe Feeder) man får kjøpt her i Norge. Et vanlig hvitt fruktnett koster ca. 100 kroner i norske butikker, men på iherb får du to fagrerike nett til 40 norske kroner! Du finner det her.
Når det gjelder babypleieprodukter som såper, salver og babyolje, har iherb et veldig godt utvalg av trygge produkter uten parabener og SLS. Weleda sine produkter kjenner nok mange til fra før av:





Et mindre kjent, men veldig godt merke etter min erfaring, er Madre Labs sin serie Mild by Nature.
Dersom du legger inn en bestilling (på hva som helst, trenger ikke å være fra denne serien), kan du få en gratis prøve på Mild by Nature-produktene her.



Billig neglklipper for baby (20 kr!) får du også på iherb, jeg har denne og den er helt grei.


Til sist må jeg nevne at iherb har billige smoothies og en del andre produkter fra Ella's kitchen. De fleste smoothiene koster 1, 55 eller 1,77 $, noe som tilsvarer 9,05 og 10,30 kr med dagens kurs, dvs. litt billigere enn du får det i norske dagligvarebutikker. I tillegg har iherb en del varianter fra Ella's kitchen som ikke selges i Norge. Her er oversikt over alle Ella's produktene iherb selger.


HUSK: Koden GES227 gir deg 5 dollar i rabatt på din første bestilling!
OBS: Les mitt innlegg om billige Ella's kitchen smoothies på Rema 1000 her, det kan hende det er billigere å handle på Rema enn på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar