5. februar 2013

Navnemerking

Ser at det innimellom dukker opp en merkalt.no-reklame her på bloggen min, og det fikk meg til å tenke på at jeg glemte å nevne navnemerking av klær i mitt forrige innlegg om barnehageutstyr. Jeg valgte å bestille navnelapper fra markmaster.no. De er den butikken som har lavest pris både på strykemerker og klistrelapper. F.eks. koster 100 strykelapper koster 59 kroner, og man betaler ingenting for frakt. Merkalt.no har jo klistrelapper som kan klistres på klær også, det virker praktisk, men jeg valgte allikevel å gå for den billigste varianten med vanlige stryke-på-merkelapper til klærne. Og det har fungert veldig greit, lappene var enkle å stryke på og sitter godt etter flere vask.

Vi har merket alt av ytterplagg, tilbehør og skift som er med i barnehagen, men vi har ikke merket alle de vanlige klærne som bukser, bodyer, osv. Er det vanlig å merke dette også? Jeg tenker at det har han jo som regel på seg hele tiden, og hvis han trenger å skifte i løpet av dagen så skal det vel litt til før de ansatte glemmer å legge de skitne klærne i riktig hylle... I tillegg vi jo oppdage det dersom vi ikke har fått med oss de skitne klærne hjem!

Vi bestilte ikke noen klistrelapper i denne omgang, da jeg følte at det ikke var nødvendig. Til matboksen og flaska har vi laget lapper på dymo-maskin, og ellers har vi skrevet med vannfast merkepenn/tynn sprittusj inni sko og på andre ting hvor det ikke passer med lapper. Synes det har vært en grei løsning, og foreløpig har vi ikke følt noe behov for klistre-navnelapper!

Markmaster har et opplegg hvor man kan bli partner og få provisjon når kunder bestiller navnelapper via din personlige link. Her er min link, dersom noen av dere ønsker å bestille billige klistreetiketter eller strykeetiketter fra markmaster.no hadde jeg blitt veldig glad om dere trykket på bildet under:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar