24. februar 2012

8 dollar i rabatt for nye iherb-kunder!

Dersom du aldri har handlet på iherb.com før, men har lyst til å gjøre det, bør du benytte sjansen nå! Om du bruker rabattkoden GES227 får du akkurat nå hele $8 i avslag på din første bestilling. Men vær rask, tilbudet gjelder bare frem til 29. februar kl. 15.00 norsk tid. Etter det gir koden $5 i rabatt som vanlig. Lurer du på noe angående iherb-shopping er det bare å sende meg en kommentar, så skal jeg svare så godt jeg kan. Jeg har handlet på iherb siden 2009, så jeg har en del erfaring :-) Se også mine tips til babyprodukter på iherb her. Kommer til å lage flere innlegg etterhvert med tips til gode produkter fra iherb til både barn og voksne.

PS: For noen dager siden publiserte jeg et innlegg om gratis frakt på iherb, men fjernet det etter noen timer da jeg oppdaget at det kun gjaldt på bestillinger over 40 dollar. Det lønner seg ikke å bestille for mer enn 200 kroner (ca. 35 dollar) på iherb pga. at du da må betale moms når pakken kommer til Norge. Ser imidlertid at noen har søkt på "gratis frakt iherb" på google og kommet inn på bloggen min, så om noen ble forvirret beklager jeg det.

Badeand med termometer til babyens badekar finner du her, koster $2,55, dvs ca 14 norske kroner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar